Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

Szállítási díjak


SPRINTER

30.000 felett díjtalan
20.001 - 30.000 Ft 400 Ft
10.001 - 20.000 Ft 800 Ft
0 - 10.000 Ft 1.200 Ft

PICK PACK PONT (max. 19 kg)

30.000 felett díjtalan
20.001 - 30.000 Ft 300 Ft
10.001 - 20.000 Ft 600 Ft
0 - 10.000 Ft 1.000 Ft

Többen együtt rendeltek? Mi segítünk! - Tudj meg többet, kattints a részletekért.


A következő linken tájékozódhatsz az elérhető
Pick Pack Pontokról>>


Kiszállítás Sprinter futárszolgálattal

1, Sprinter futárszolgálat + utánvét / bankkártyás fizetés
Kiszállítást csak Magyarország területén belül vállalunk.
A kiszállítást a Sprinter futárszolgálat végzi.

A futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki a csomagokat (ezért célszerű a munkahelyre kérni a szállítást).
FONTOS!!! Kiszállítást csak mobil telefonszám megadása esetén tudjuk vállalni.


Személyes átvétel Pick Pack Ponton + utánvét / bankkártyás fizetés  (max. 19 kg-ig működik, ha a rendelés 20 kg fölött van, a rendszer nem ajánlja fel ezt a szállítási módot.)
2, Csomagodat az általad megadott Pick Pack Pontra szállíttatjuk, ahol személyesen átveheted.
A rendelés kiszállítását 2-5 munkanapon belül vállaljuk. A kiszállításról és az átvétel lehetőségéről SMS-ben kap értesítést
Fontos: Telefonszám megadása nélkül nem tudjuk rendelését teljesíteni!


A Pick Pack Pontot a megrendelésed lezárásakor választhatod ki. A következő linken tájékozódhatsz az elérhető Pick Pack Pontokról .
Költség- és idő hatékony kézbesítési megoldást kínál az online vásárlók számára. Ügyfeleink kényelmesen, és gyorsan vehetik át rendeléseiket, igazodva napjuk menetéhez.

A 240 településen található több mint 700 pont között találják az Inmedio és a Relay üzleteket. Továbbá az autóval közlekedők számára kitűnő lehetőséget teremtenek a csomagátvételre a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomások. Hálózatunk részét képezik a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletek is, melyek megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op hálózat boltjai.
Hogyan működik? Max. 19 kg-os csomagok esetében van lehetőség a Pick Pack Pontos megrendelésre, ha a rendelés 20 kg fölött van, a rendszer nem ajánlja fel ezt a szállítási módot. Vásárolj interneten terméket, majd a kézbesítési opciók során válaszd ki a legközelebbi Pick Pack Pont-ot. - A rendelést követően a webáruház e-mail üzenetben értesítést küld arról, hogy mikor adja át a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére. - A csomag útját nyomon követheted a webáruház által megadott azonosító kód/csomagszám megadásával weboldalunkon keresztül. - Értesítünk amikor a csomagod megérkezik a választott Pick Pack Pontra. - A csomagod átvételére 5 munkanap áll rendelkezésedre.



3. Személyes átvétel (boltjaink nyitvatartási idejében):


Bulkshop üzleteink címe
1193 Budapest, ÜLLŐI út 250. (Tel: 06 20 613 2535)
1133 Budapest, PANNÓNIA u. 76. (Tel: 06 20 281 9641) 


Nyitva tartás:
H: 9.30 - 19.00
K: 9.30 -  20.00 (hosszú nap)
SZ: 9.30 - 19.00
CS: 9.30 - 17.30 (rövid nap)
P: 9.30 - 19.00
Szo: 9.30 - 13.00
(Vasárnap zárva tartunk.)
Személyes átvétel esetén nincs kezelési/szállítási díj!
Helyszíni vásárlás esetén fizethet készpénzzel vagy bankkártyával (Mastercard, Visa, Maestro)

Fizetési feltételek
Ha futárszolgálat szállítja ki a megrendelt termékeket, akkor lehetőség van utánvéttel történő fizetésre és bankkártyás fizetésre és banki átutalásra is.

B
ankkártyás fizetés: a Shoprenter Pay online felületen: Visa és MasterCard kártyákkal.
Utánvétes fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Banki átutalás: utalja át bankszámlaszámunkra a rendelés összegét. A banki utalás sikerességének ellenőrzése után küldjük ki a megrendelt termékeket. Banki átutalás csak kiszállítás esetén választható.
Bankszámlaszámunk (Unicredit): 10918001-00000054-39150003

A boltunkban ( Pannónia utca 76. ) történő személyes átvétel esetén lehetőség van online megrendeléskor bankkártyás fizetésre (Shoprenter Pay - Visa, MasterCard), vagy a megrendelés személyes átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával (Visa, MasterCard, Maestro) történő fizetésre.


A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot , valamint fizetési módot . Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor, az alább megadott elérhetőségek egyikén:

email cím: info@bulkshop.hu
telefon: 06 20 281 9641

Szolgáltató adatai:

Cégnév: Discovery Bliss Kft.
Székhely: 2141 Csömör Csalogány u 27.
Adószám: 12903388-2-13
Cégjegyzékszám: 01-09-197395
Email: info@bulkshop.hu
Telefonszám: 06 20 281 9641
https://www.facebook.com/bulkshop.hu

Üzleteink

Bulkshop üzleteink címe 
1193 Budapest, ÜLLŐI út 250.
1133 Budapest, PANNÓNIA u. 76.



Telefon: 06 20 281 9641 (Pannónia)
                06 20 613 2535 (Üllői)
NYITVA TARTÁS - KÉPEK A BOLTOKRÓL


Bulkshop facebook
Előrendelhető



Termék kategóriák