Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek. A weboldalon való böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához.

Szállítás és visszaküldés


Szállítási díjak:

A személyes átvétel Pannónia utcai üzletünkben díjtalan.

(A csomag átvételére 7 napig van lehetőség - rendelés napja + 7 naptári nap)

Express One

 17.000 Ft felett  díjtalan
 10.000 - 16.999 Ft  1390 Ft
 0 - 9.999 Ft  1.790 Ft

 

Szállítási díj hűtést igénylő termékek esetén

Rendelési értéktől függetlenül  +1090 Ft

 


FoxPost csomagautomata

 17.000 Ft felett  díjtalan
 10.000 - 16.999 Ft  1090 Ft
 0 - 9.999 Ft  1.590 Ft


A december 18-án éjfélig leadott rendelések kiküldését vállaljuk karácsony előtt.
A két ünnep között leadott rendeléseket január 2-tól érkezési sorrendben küldjük ki.

Kiszállítás az Express One futárszolgálattal

Express One futárszolgálat + utánvét / bankkártya / online bankkártyás fizetés rendelés leadásakor 

Kiszállítást csak Magyarország területén belül vállalunk. 
A futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki a csomagokat. Bankkártyával is fizethet a futárnál. FONTOS!!! Kiszállítást csak érvényes magyarországi mobil telefonszám megadása esetén tudjuk vállalni.

 

FoxPost csomagautomata

A FoxPost révén könnyen tudsz terméket a hozzád legközelebbi csomagautomatába rendelni. Csomagszállítás kényelmesen, olcsón, környezettudatosan.
367 automata áll rendelkezésedre országszerte! A hozzád legközelebbi automatába szállítjuk a csomagot.
3 napig őrizzük küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!

Hogyan működik?
1, Online vásárláskor válaszd a FoxPost automatát
2, A listáról válaszd ki a hozzád legközelebb eső automatát, ahová a szállítást kéred.
3, Ha megérkezett a csomag a választott automatába, SMS-ben és emailben értesítést küldünk.
4, Az SMS-ben küldött kóddal átveheted a csomagod.

Szállítási méret korlát: 60 cm x 36 cm x 61 cm (XL)


Ezen a térképen megnézheted, hol vannak FoxPost csomagautomaták.


Csomag visszaküldés
Meggondoltad magad? Webáruházból rendelt termékeket 14 napon belül díjtalanul visszaküldheted a FOXPOST hálózatán keresztül! Nem kell ügyfélszolgálaton várakozni, sem magyarázkodni.



Személyes átvétel (boltunk nyitvatartási idejében) - 7 napig

7 napig őrizzük a megrendelt és a boltban összekészített csomagot
(Megrendelés napja + 7 naptári nap)
Boltunkban a személyes átvétel díjtalan. 


1133 Budapest, PANNÓNIA u. 76. (Tel: 06 20 619 5720) 

Nyitva tartás 

H:    9:30 - 19:00
K:    9:30 - 19:00
SZ:  9:30 - 19:00 
CS:  9:30 - 19:00
P:     9:30 - 19:00 
Szo: 9:30 - 16:00 


Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj! 
Helyszíni vásárlás esetén fizethet készpénzzel vagy bankkártyával (Mastercard, Visa, Maestro)
7 nap után, amennyiben az átvétel nem történt meg, a csomagot nem tartjuk tovább.

 

Fizetési feltételek 
Ha futárszolgálat szállítja ki a megrendelt termékeket, akkor lehetőség van utánvéttel történő fizetésre és előzetes online bankkártyás fizetésre rendelés leadásakor és banki átutalásra is.

Bankkártyás fizetés online (rendelés leadásakor): Visa és MasterCard kártyákkal. 

Utánvétes fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 
Banki átutalás: utald át bankszámlaszámunkra a rendelés összegét. A banki utalás sikerességének ellenőrzése után küldjük ki a megrendelt termékeket. Banki átutalás csak kiszállítás esetén választható.
Bankszámlaszámunk (Unicredit): 1091 8001 0000 0125 1979 0000

Kedvezményezett neve: Discovery Bliss Trade Kft.

A boltunkban ( Pannónia utca 76.) történő személyes átvétel esetén lehetőség van online megrendeléskor bankkártyás fizetésre (Visa, MasterCard), vagy a megrendelés személyes átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával (Visa, MasterCard, Maestro) történő fizetésre. 



A termék kiválasztása 
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése 

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címedet.
A következő lépésben válaszd ki a számodra megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot. Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Ha a rendelését boltunk egyikébe kérte, és 2 héten belül nem vette át, úgy rendelése automatikusan törlésre kerül.

Árak 
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása 
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége 
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A szállítástól elállás 
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése 
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia 
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés 
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése 

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor, az alább megadott elérhetőségen:

email cím: info@bulkshop.hu
 

Szolgáltató adatai: 

Cégnév: Discovery Bliss Trade Kft.
Székhely: 2141 Csömör Csalogány u 27.
Adószám: 32470677-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-231883
Email: info@bulkshop.hu
Telefonszám: 06 20 383 0717
https://www.facebook.com/bulkshop.hu

 

A fogyasztó jogainak sérülése

"Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/”

Online vitarendezési platform 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen 5 JUTASA Kft. info@jutasa.hu www.webaruhazaszf.hu keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU